13/10

Min lilla solstråle har haft dansuppvisning på morgonkvisten! Oj vad söt han är när han rockar loss =).
Själv känner jag att det äntligen börjar vända!!! Den tidigare förlamande tröttheten är numera bara trötthet, och det är såå skönt! Denna vecka är jag dock sjukskriven från jobbet. Känns lite jobbigt, men det ända rätta.
Jag har aldrig i mitt liv varit med om att må såhär! Några läkare har försökt att koppla ihop tröttheten med det jag var med om för 2,3 veckor sedan (Då jag fick ett missfall) och kanske är det hormoner, som kroppens sätt att ställa om från gravid till ickegravid, som gjort/gör mig så trött?...Vem vet. Att man kan bli trött liksom i en depression har jag läst om. Men just nu är jag så lycklig och nöjd med hela mitt liv att det är en omöjlighet!!
Kanske var det så "enkelt" som att kroppen bara behövde en paus...Snaaart hoppas jag vara tillbaka på banan igen!

Ta hand om er kära läsare! Kram//E
Katrin
2009-10-13 @ 18:16:44

Hoppas du kryar på dig fort och blir pigg igen! Kramar!

Elin
2009-10-15 @ 21:40:52

Ja, det hoppas jag med =) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0