Privat...


Hur privat kan man egentligen vara på sin blogg??Jag vet hur många som läser min blogg men absolut inte vilka!! Med vissa undantag förstås...Den senaste veckans händelser har skakat om min, och min familjs tillvaro litegrann och just nu är det ganska jobbigt...Som med de flesta tunga saker som sker,tror jag att det stärker den utsatta och i vårt fall har vi lärt vi oss att verkligen uppskatta varandra och det vi har! JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!
Vissa händelser gör det svårt att fortsätta som vanligt och det nog det som slår hårdast. Att visa sig stark utåt är inte alltid det bästa i svåra situationer,även fast jag har svårt att inse det...Att ensam bära bördan gynnar ingen!
Men nu är jag påväg tillbaka!!!

Ta hand om er//E
Anneli
2009-09-25 @ 21:40:25

Hej Elingull, livet kan vara svårt ibland, det innehåller både sorg och glädje. Men efter jobbiga händelser ser man livet med lite andra ögon, lär sig uppskatta saker som annars kan kännas självklara. Så viktigt med vänner och nära att kunna prata med, det är en styrka att kunna visa sig svag i vissa situationer ingen orkar vara stark jämt. Är med er i tankarna, sköt om er /puss o kram

Johanna
2009-09-26 @ 15:25:05
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Hej!

Jag får gåshud av att läsa såna inlägg... usch, vad som än hänt så måste man vara stark, försöka iallafall. Lätt för mig att säga... Jag ville bara säga att Du är en grym instruktör och din kropp är to die for!!! Keep up the good work! Ha en härlig lördag! KRAM/ Johanna

Elin
2009-09-27 @ 21:02:17

Tack snälla ni! Shit vilken egoboost jag fick nu!haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0