Virus

Fy tusan vilken vecka! Gnällvarning utfärdas men viruset som attackerat min hals alltså. Jag har haft så ont att jag legat sömnlös! I onsdags blev äntligen Arvid helt frisk så i torsdags skjutsade jag båda barnen till dagis och sen var det bara hem och bädda ner sig själv. Och sen jag jag legat nerbäddad sen dess typ. Igår tog jag mig iväg till vårdcentralen efter en hemsk natt och... Domen jag fick; virusinfektion som ger sig efter några dagar...
Och idag är faktiskt första dagen jag börjar se ljuset i tunneln! MEN nu ska jag bli ordentligt frisk innan jag gasar på med "allt" igen. Mest en pik till mig själv där...
 
Bilder från förra sommaren: Fritz-min kärlek och klippa!,en träningsbild bara för att. Ni kan ju ana min abstinens för tillfället! Och en från ett av sommarens altanhäng. Underbart att vi går mot sol, värme och semestertider!
 
Kram//E
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0