Plötsligt händer det!

Ett av säsongens första bakluckefynd!
 
Jag har krypit upp i sängen med min obligatoriska kvällssmoothie. Och håll i er! En gnutta blogglust faller över mig!!! Hahaha...
Freja sover sedan länge och Arvid är med F påväg tillbaka med en lånad lastbil. Ikväll har F nämligen kört hem vår nya lekstuga! Ett riktigt roligt projekt just den här årstiden när man bara vill vara ute, ute och ute. Och nu ska den målas om och sedan inredas :-D.
 
Träningsfronten är lugnare än vad jag skulle vilja. Just nu träningsvärk i axlar o bröst efter ett efterlängtat pass igår... Men sen helgen tampas jag med halsont och fokuserar på att bli/vara frisk och stark till helgens kvartalsutbildning.
 
Sedan räknar vi ner dagarna till vår semester till Skåne och Danmark! Drygt 1 vecka kvar och hög tid att börja se över packlistor och sånt skojsigt.
 
Kram//E
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0