Sjuk+förebild

 
Kikar in och säger hej från sjuksängen. Knappt någon röst och ögon och näsa som rinner... Peppar mig med lite bilder från köksrenoveringens gång och hittade en bild från hur köket såg ut innan vi ens flyttat till huset! Idag har vi bara lite "finlir" kvar. Lister, målning runt altandörr, täcksidor på köksön, fläktmontering och dörr till skafferi. Jag har svårt att ta in att vi faktiskt snart är klara! Jo, förhoppningen var ju att kunna använda köket i julas men när så inte blev fallet blev det lite som att ha passerat beräknat förlossningsdatum,haha. det kändes typ som om det aldrig skulle bli klart. Det kommer mer uppdaterade pics så småningom!
Det jag ser fram emot, precis lika mkt som att kunna använda vårt nya kök, är mer tid med Arvid och Freja....Bästa skitungarna som roat sig så bra själva, oftast, medan jag och älsklingen har jobbat på i köket.
Jag har fått påpekat från flera håll att det inte funkar att kommentera...Rackarns konstigt, får försöka se över vad det kan vara!
Hoppas ni får en fin start på veckan!
Kram//E
Therese A
2013-01-14 @ 19:33:47
URL: http://sorkboet.blogg.se

Meeen det där köket var väl tipptopp! Krya på! Ser verkligen fram emot efterbilderna. Är så avis på ett nytt fint kök men absolut inte på all tid ni har lagt ned på det....

Caroline
2013-02-11 @ 12:02:55
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Hmm... Man förstår ju att folk nuförtiden motreagerar med "ljust och fräscht"! ;)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0