VAB

 
Försöker mig på att blogga men de bilder jag vill lägga in kommer helt knasigt och så struntar jag i det... Det måste gå lätt och smidigt om det ska hinnas med!! Får bli en instagrambild istället...
 Freja har haft feber sen i fredags och är fortfarande riktigt hängig, stackarn. Själv har jag sjuk abstinens över den ofrivillga träningsvilan :-). Jag får försöka "njuta" av den träningsvärk som sitter i benen sen i söndags,haha. Senaste sjukgymnastbesöket resulterade i stepuppehåll (:-() och benuppbyggnad på gymmet. De senare var såklart underbart då jag nästintill helt uteslutit benträning när knäna känts som värst. Och efter ett lätt (Tyckte jag då) benpass i söndags kan jag nätt och jämnt ta mig upp och ner för vår trapp! Benvilan har satt sina spår med andra ord och nu ska här byggas rumpa,haha!!!
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0