Lägesrapport

Kikar in här igen då det blev ännu mer VAB den här veckan...Samma barn med ny sjuka. Vi ligger under en filt i soffan och bara är. Regnslask ute och vabmys inne :-). 
Jag funderar lite över min fortsatta träningsvecka och hur upplägget ska se ut framöver... Jag trivs så himla bra med träningen på gymmet, trots att den tar mycket tid så ger den mig så mycket tillbaka! Underbar känsla att känna att man faktiskt blir starkare! Det var ju efter att köksrenoveringen avslutades som jag beslutade att ta upp gymträningen ordentligt och jag känner en grym skillnad. 
Mina knän är helt klart bättre och nästa vecka är mitt mål att vara med och leda lite bodystep igen. ÄNTLIGEN! Samtidigt har jag nu övat in nya balancen ( nr 60 är outstanding!!!) och Sh´bamen sitter till 99%. Som sagt. Mycket att hålla igång med, men så kul :-D.
 
 
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0