Shoppingtips!

Shoppingsuget är enormt... Därför blev jag extra glad när jag för ovanlighetens skull klickade mig in på Kappahls hemsida och ser att de har "ta 3, betala för 2" på alla barnkläder! Nu har jag beställt både fin och baskläder till kottarna som just nu byter stl. Toppen!! Sen hittade jag ju också Färg o forms molnkläder på babyshop,som utökat storlekarna upp till 104. Blev såå sugen på ett set till Freja! Eller kanske till någon i julklapp? Ja som sagt...Shoppingsugen!!! ;-)
 
Kram//E
Therese A
2012-11-04 @ 22:44:21
URL: http://sorkboet.blogg.se

Var in på Kappahl igår på Gränby och plockade på mig lite byxor då båda mina är på gång med storleksbyte också. Blev glad när jag kollade kvittot och fick rabatten på det tredje dyraste plagget (köpte 4) och inte automatiskt det billigaste! Det gillas!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0