Pics

Dagarna springer iväg och tyvärr hinns bloggen inte med... Men nu fick jag tummen ur o bjussar på lite bilder! Älsklingen har bytt två fönster och vi väntar tålmodigt på elektriker nu. Vill så gärna bli klara till jul men det är mkt kvar. Vi gör ju ALLT från grunden verkligen...
Ikväll har jag testat Crossfit för första gången och nu vilar jag ut med laxmacka och två stora blåmärken på underarmarna(från armgång på bom). Skönt trött och sådär nöjd o belåten som efter ett bra träningspass. God natt!

Anneli
2012-11-15 @ 00:03:57

Det kommer att bli super....
Godnatt/Anneli

Caroline
2012-11-15 @ 10:20:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Här var det fullt av underbarheter! Plankstek var flera år sen jag åt men det är ju såå gott.

Ert nya kök ser urbra ut! En sån där vägg med vitrinskåp skulle jag vilja ha. Härligt med en köksö också! :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0