Uppladdning?

Imorgonkväll är det Blodomloppet i Uppsala och jag ska springa 5 km. Jag har inte sprungit sen vårruset för en vecka sen pga strejkande mage så det blir spännande att se om jag kan hålla samma tempo som då... Kanske inte den bästa uppladdningen med bodypump + bodystep ikväll men jag tänker att 5 km faktiskt inte är sååå långt. Bara att bita ihop och pina sig så hårt det går och så får det bära eller brista! (Brista = håll för min del. Jag kan få sådant håll att jag inte kan stå upprätt!). Belöningen är ju känslan efteråt och picknick med laget. Målet är att inte komma över 25 min :-).
OBS! F försvarar titeln som stormästare på Mix Megapol imorgon strax efter kl.07.30. Lyssna och håll tummerna!!!!!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0