Sharon

Kesella i storpack var verkligen på tiden! Idag skivar jag i sharonfrukt och toppar med kanel. Mumma!


Igår var jag iväg på min efterlängtade ansiktsbehandling och gick därifrån med nyfärgade fransar och bryn. Riktigt lyxigt! Smidigt när man duschar stup i kvarten att ändå få ha lite färg på mina annars ljusa fransar. Den avslappnade stunden var guld värd med tanke på kvällen som följde därefter...
Nu ska kottarna få på ytterkläder sen ska vi ut i solen!
Kram//E
Linda
2012-03-06 @ 12:59:59

Hej,



Håller på att fixa i tvättstugan men projektet fastnar hela tiden vid hur jag ska sätta upp ett tyg för trådbackarna. Hur gjorde du? Googlade på "dölja trådbackar" och fick fint tips i din blogg. Frågan är bara, hur gjorde du?



Ha det gott!



//Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0