Påfyllt i garderoberna

Hela familjen har fått en update i vårgarderoben, här får ni se lite av mitt och kottarnas nya! Är kär i min GRÖNA klänning!!


Veckan skenar iväg och jag har haft fullt upp! Igår övades det bodystep och kroppen kändes BLYtung... Vilodagen idag behövs. Det värsta är att benhinnorna protesterar så fort jag kör step *morr*. Löpningen är alltså inte boven!
En liten frustration ligger och snor energi så jag ska försöka kommma UT. Långpromenad för att sålla ut lite skit ur tankebanorna och sen väntar en ny arbetskväll. Vårvädret gör underverk!!!
Kram//E
Caroline
2012-03-15 @ 21:39:23
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Snygga vårkläder! Här måste barnens byxgarderob uppdateras, benen har visst växt en hel massa under vintern.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0