Storm





Det blåser upp till storm hos oss och vi fått ställa in vår planerade mata-änderna-promenad i Östhammar. Lika bra det med tanke på Frejas tillstånd...Just nu snöar det typ vågrätt och F, Arvid och pappa har varit ute och riggat traktorerna ifall det faktiskt tänker bli lite snö på marken.
Själv donar jag omkring inomhus medan Freja tussar. Sjukt sugen på att måla trappen!!! Men först ska den ju slipas och det är det som håller mig tillbaka mig lite ;-). Skitgöra och så damm överallt...Kanske väntar ett tag ändå.

Kram//E







Caroline
2012-01-13 @ 18:51:02
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Jamen vilket busväder det blev idag! Det började ju så fint med solsken så jag blev väldigt förvånad när det här kom.



En fräsch trappa gör ju så mycket men det är väldigt slitigt till man kommer dit. Men det går! :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0