Industri


VILL ha en ny taklampa i vardagsrummet! Helst en typ av insutrilampa men de är ju så vansinnigt dyra... Den ovan ligger ute på blocket just nu och man kommer undan liiite billigare. Men kanske finns lampan med stort L närmare än man tror... Får  fundera vidare till nästa IKEA-besök. Då blir det äntligen ny matta, golv/läslampa och kanske en taklampa modell: Foto. Till soffan (Som förblir densamma :-) ) väntas ett paket med kuddfodral i nästa vecka och sen ska jag framkalla några fler bilder i svartvitt som ska upp på väggarna. Vi börjar komma iordning i vardasgrummet!

Och en av de bästa sakerna med det är att steget närmare ett ordentligt KÖK!!!



Kram//E




leila
2012-01-08 @ 00:48:04
URL: http://leeilas.blogg.se/2011/august/

ville också ha en sån typ lampa, men de är så dyra. Jag köpte grislampor tillslut fick två stycken för 350 kr. Har sedan spraymålat dem svarta, det kan man göra vilken färg man vill såklart...Ett hett tips! Se adressen jag skcikade ovan..där finns en bild på min som hänger i sovrummet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0