Onsdagsplaner

Häromdagen blåste vi upp min pilatesboll. Någon pump har vi inte och nu tröttnade jag-köpte den ju i november,haha....Bollen blev poppis iaf. Hos både vuxna och barn ;-). Funderar på att lägga upp en övningsbank i bloggen, vad sägs om det?? Inte bara bollövningar då utan allt möjligt skojs!

 

Onsdag redan och vi har fått en hel del snö sen igår. F ska ploga och jag håller mig inomhus och jobbar undan tvättberget. Jag har inlett ett tappert försök till rensning i garderoben också men vi får se hur långt jag kommer. Kan alltid konstatera att jag aldrig får för mkt träningskläder!

Ikväll får jag sällskap av älsklingen på gymmet så det går jag och laddar inför redan nu :-). Kanske premiär för ryggpasset för min del, eller så kör vi ett allround tillsammans...Ska bli så KUL!

Kram//E

 

 

 

Karolina
2012-02-15 @ 20:19:54
URL: http://kcrazy.blogg.se/

Skulle vara jättebra om man kunde se lite olika övningar, inspiration behövs alltid!

Kram

Mallan
2012-02-15 @ 22:28:41

Ja vad kul, en övningsbank ser vi verkligen fram mot..=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0