Nedräkning...

 
 
 
 
Hua vad tiden springer iväg! När vi bokade resan kändes den sååå avlägsen. Nu är det bara dryga tre veckor kvar  till vi drar till Mallis!!!
Jag får riktigt resfeber bara jag tänker på det,haha. Idag ska jag iaf förnya mitt pass så det är avklarat i tid ;-)
 
Kl.09.30 och luttan sover fortfarande... Arvid har varit hos mormor inatt så jag (Och freja!) fick en rejäl sovmorgon!
 
(Är liiite lätt irriterad på blogg.se nu...Allt blir ju för tusan knas med mina inlägg! Det här under ska tex ligga under det inlägget före, dvs det är ju från igår!!!) :-P
 
 
Kram//E
 
 
Therese A
2012-08-02 @ 13:21:27
URL: http://sorkboet.blogg.se

Blogg.se är riktigt dåligt för tillfället för mig med... Ser härligt ut med Mallis. Träffade på Freja när vi var och hälsade på på förskolan, herregud vad hon pratar! =)

Elin
2012-08-03 @ 08:31:17
URL: http://elinpels.blogg.se

Haha, ja hon har varit som ett eko hela sommaren och nu snackar hon för fullt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0