Träning v.16

Kämpar med magen. Delade magmuskler, bråck och bristningar. Bara att inse att min mage har tagit en hel del stryk av att vara gravid... Men skam den som ger sig!

Tidsoptimist så det står härliga till. Den här helgen har inneburit så mkt annat än att öva pass inför morgondagen... Såklart mkt roligare saker som att äta borta, ha middagsgäster hemma, släkt på besök mm. Idag har jag lite lätt panik men jag brukar nå resultat när jag är under press så det löser sig säkert. Inte bara tidsoptimist utan OPTIMIST!
Träning v.16:¨
Mån: lätt axel+tricepspass på gymmet. Första träningen sen sjukan. Svag och lite skakis men inget bakslag :-).
Tisdag: Löpning + rygg
Onsdag: Bodystep
Torsdag: Bodypump
Fredag: Vila
Lördag: Vila (magcirkel)
Söndag: Bodybalance, Bodypump
Stadsloppet närmar sig lite för fort!!
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0