Veckan...



...Går lite för fort tycker jag...Ikväll är det dags för jobb igen och sen kommer helgen. Och det gör ju iof inget, helgen är alltid välkommen :-).
Freja sover och jag har fastnat framför datorn. Borde ge mig ut på gården, vädret är ju underbart, men jag fick sms om fotot vi tog på ÖF i fredags och var ju bara tvungen att gå in på deras sida och kolla! Dock är jag är lite för kräsen och tänker att jag fasen ska få till egna kort på barnen. Först ska F få titta och säga vad han tycker. Det jag helst vill ha är ju ett kort på kottarna TILLSAMMANS, och de få som fanns med i urvalet kan vi klara oss utan. De enskilda var kanon, men vi har mängder med fina foton på dem var för sig... Ja, det tål att tänkas över helt enkelt. Vilka problem va!? Haha.
Nu ska jag uta och kratta i solskenet!



Kram//E






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0