Syskonfotografering



Ett eget försök till syskonfoto. Inte det lättaste! :-)

Idag åkte vi iväg för att fota barnen på Öppna förskolan i Gimo (Tack mamma för Back up!). Lite av ett "mission impossible" trodde jag... Men kanske, kanske lyckades fotografen pricka in någon fullträff!? De enskilda korten gick väldigt smärtfritt men sen när de skulle trängas på en liten pall blev någon smällarg. Behöver väl knappast nämna vem,haha...Nåja, det blir väldigt skoj att se bilderna sen!

Fredagskänslorna börjar infinna sig och jag ska fylla med mat och repetera lite inför stepen ikväll. Den här helgen har vi inga planer alls så vi får se vad vi hittar på. Arvid är sugen på Nickis och jag shopping så kanske en Uppsalaresa?? Bäst av allt är att hela familjen är frisk nu! Peppar,peppar!



Kram//E





Anneli
2011-10-14 @ 12:34:46

Nöjet var helt på min sida :-) fick tillfälle att träffa mina gamla "lekkompisar" alltid lika roligt. Kram på er.

Cilla
2011-10-14 @ 16:05:00
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Vilka härliga tröjor. Är det P.oP?

Ha en trevlig fredag och helg! Kram

Therese & Fröna
2011-10-14 @ 19:47:54
URL: http://sorkboet.blogg.se/

=) Vi har precis haft en kompis här för att fotografera till julkorten.... det blev ju många fina, men kanske inte riktigt som man hade tänkt sig.... de blev liksom mer ehhh realistiska för att uttrycka det fint... mer stökiga typ brottningsmatch för att säga som det var ;)

Elin
2011-10-14 @ 21:53:34
URL: http://elinpels.blogg.se/

Skönt att höra att det finns fler som kämpar för att foto syskonen ihop,haha! Blir småsvettig bara vid tanken på julkortsfotografering...:-)

Caroline
2011-10-14 @ 23:00:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det är ju så knepigt att få med båda barnen på samma bild! Att ha båda på ett hyfsat bra humör utan att liten drar stor i håret dessutom ställer till det rejält för oss. Jag har förträngt lite att vi tänkt fota dem på sambons jobb snart. Blir en utmaning! :D



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0