Just nu...

Jag älskar dig!

Freja sover och jag städar. Snart ska vi hämta Arvid på dagis och sen hem för att baka bullar! Ikväll kommer svägerskan och några av kottarnas kusiner och barnvaktar åt oss. Föräldrarmöte på dagis väntar.
Arvid gillar inte när jag lämnar honom på dagis nuförtiden och oftast slutar det i två stortjutande barn och en genomsvettig mamma...Arvid vill med hem och Freja vill stanna kvar :-/. Det är fasiken ingen rolig situation! Kan bara hoppas att det är övergående- ja det med Kotte iaf :-). Jag vill ju såklart att han ska känna sig trygg och samtidigt ha himla skoj på dagis!  Jag tror ju egentligen att så är fallet. Bara avskedsgrejen som är tuff just nu.



Kram//E




Therese & Fröna
2011-10-05 @ 17:20:01
URL: http://sorkboet.blogg.se/

om det är någon tröst så är han alltid en glad kille när jag ser honom....

Elin
2011-10-06 @ 13:13:25
URL: http://elinpels.blogg.se/

Skönt att höra :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0