Vardagsträning




Jag fick ett ryck och kom på att jag måste ta tag i utebelysningen som jag vill ha runt balkongräcket. En klassisk risbeklädnad och ljusslinga på det! Klädde på mig och barnen och tog syskonvagnen mot granskogen. Lite ris var ju tanken men tillslut märkte jag att det enklaste skulle bli att släpa hem en hel gran för att få den mängd ris jag ville ha. Det blev en bjässe till gran och det var ingen barnlek att dra hem den och samtidigt putta Freja i vagnen framför sig. Som tur är tog vi vägen förbi pappa och han fick köra granen bak på sin pick up sista biten. Då var jag ordentligt trött kan jag lova :-). Granen räcker nog både till balkongslinga, ris vid ytterdörren OCH adventsgran så jag känner mig väldigt nöjd med mitt ryck!



Kram//E








Carro
2011-11-21 @ 21:00:17
URL: http://fitnessa.blogg.se/

TACK! ;O)

Caroline
2011-11-22 @ 10:26:46
URL: http://uppsalamamman,blogspot.com

Granris är så fint till december. En adventsgran har jag velat haft i flera år men det har aldrig blivit av men nästa år så... :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0