14/11



En måndag som började med att jag och barnen lämnade bilen på verkstan och gick en väldigt lång prommis i väntan på att bilen skulle bli klar.Iskalla vindar så det var tur att vi var påpälsade! (Ja för barnen iaf, jag toksvettades där jag puttade syskonvagnen med fetaste vinterjackan på,hihi).

Nu har jag, som vanligt på måndagar, förberett kvällen bodysteppass och är laddad upp över öronen! Jag vill så gärna "balansa" efteråt men vi får se hur det stämmer in med allt annat fix vi ska hinna innan kvällens slut. Bil som krånglar, element som ska sättas upp och väggar som ska mätas så att vi kan köpa gips, isolering, reglar och spånskivor mm. imorgon. Jag ska börja lägga upp min träningsvecka här på bloggen för att få översikt! Återkommer .-).



Kram//E







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0