Som det ska vara!

Guldklimparna mina!


Jag har pausat från bloggen några dagar. Faktiskt även funderat lite på bloggens vara eller icke vara...Men nu kör jag på ett tag igen :-).
Nu är tillvaron precis som när jag trivs som allra bäst. Sommarvärme, familj och pyssel utomhus. jag älskar det!!! Det känns lite som om jag skulle vilja stoppa tiden...

Jag har kameran laddad med galabilder från helgen och fina sommarbilder på barnen.Det får nog bli en bildbomb så småningom! Nu ska jag ut i kvällssolen och plantera i blomlådorna. Vår altan under tak är den nya självklara hängplatsen och jag har planer på att sätta upp vita gardiner som solskydd. Eller kanske mest för att det skulle bli superfint tror jag :-).

Kram//E






Caroline
2011-05-10 @ 21:51:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad kul med en kommande bildbomb! Hoppas ni hade kul på galan!



Ja jag funderar också till och från på om jag ska fortsätta blogga. Men samtidigt är det ett sätt för mig att minnas vardagen när barnen är små och för släkt och vänner att kunna hänga med. Jag tycker det kan kännas lite olustigt att inte veta vilka som läser, det har gjort att mitt sätt att skriva ändrats och vad jag skriver om begränsas rejält. Kapar bort så mycket att det blir skittråkigt och lika underhållande som att käka wellpapp, hehe. Funderar på att sätta feta vattenstämplar på bilderna och fokusera mer på att skriva för mig själv.



Bedårande dina barn är när de samsas på cykeln! Sötisar!



Ha en bra kväll! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0