Relax



Helgen har rullat på i rasande tempo och vi avslutade med goa vänner på middag hos oss. Trevligt!
Nu hettar kinderna efter dagens solsken och jag har äntligen fått lite färg i ansiktet!

Badrummet i huset är nu nedrivet till grunden och ser ut som allt annat än just ett badrum...Jag är skeptisk till att det hinner bli klart men under kan ju ske. Annars har iaf pappa och faster börjat rensa på övervåningen och lyckats tömma EN av (fyra) skrubbarna. Jag fick en idè om att Freja skulle kunna ha sitt rum där! När allt bråte var ute visade det sig ju vara ett litet rum, snarare än en skrubb.

Det är SÅ mycket arbete kvar att paniken lätt kan komma krypande, men jag försöker ta det med ro. Allt kommer liksom ordna sig hur det än blir! Det bästa är trots allt att våren och sommaren kommer med flytten. Dagarna blir längre och hela livet kommer att kännas ljusare. Det får ta den tid det tar och när vi väl lyckats flytta/städa ur vårt nuvarande hus kan vi ju koncentrera oss på nya huset helt och hållet.

NU ska jag bara relaxa. Ta ett hett bad, packa in hår och skrubba kroppen baby-len. Ladda batterierna inför en ny härlig vecka med flera födelsedagar och MASSOR att göra!

Kram//E



Caroline
2011-03-21 @ 08:36:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Jag har aldrig renoverat ett badrum men det är ju så många moment och många olika yresgrupper inblandade så jag kan tänka mig att det tar en väldig tid. Hoppas ni hinner som planerat! Finns det bara en toalett i huset? Då blir det ju knepigt om ni inte hinner innan flytten.:/



Låter som du hade en härlig avslutning på dagen! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0