27-åring och hustankar

Ur "bildarkivet" 2006

 

Idag fyller älsklingen 27 år!!! Vi har firat i det lugna då kalaset slås ihop med Kottes till helgen. Men jag svängde ihop en minitårta och nu på kvällen har min kusin med sambo varit här och fikat.

Arvid har tagit pappas födelsedag på största allvar och ritat grattisteckningar på löpande band och ringt och sjungit "ja må han leva" TVÅ ggr idag :-). Han är skapligt laddad inför sitt treårsfirande vill jag lova, haha...

 

I övrigt har dagen varit underbar! Jag startade med barnen i syskonvagnen på en svettig promenad i vårsolen. Så himla skönt! Sen intog jag altanen i solgasset medan Freja sov vidare i vagnen och Arvid klippte gräs.

På eftermiddan kom en rörmokare och kollade badrummet i huset. Som en sjänk från ovan kommer hans "gubbar" och hjälper oss nästa vecka! Vi har ju tänkt klara av det mesta själva men att byta vattenledningar och avlopp lejer vi bort nu. Och GUD vad skönt det känns att ha ett moment mindre! Nästa vecka kommer även de nya fönstren så förhoppningsvis kan det börja hända grejer till nästa helg, jippie!!! (Så snart fönstret i vårt sovrum är på plats kan vi färdigställa rummet och. Shit. Börja flytta in!)

F kom hem med typ 40 banankartonger idag så nu har jag börjat packa. Det närmar sig....

 


Kram//E


Caroline
2011-03-23 @ 07:51:59
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

GRATTIS i efterskott till din sambo!



Det är ju så fantastiskt med solen! Igår var jag alldeles röd i ansiktet efter att ha varit ute med barnen.



Kul att ni fått tag på nån som kan hjälpa er så snabbt!



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0