Lite barnklädesbloppis!

Gulligt sommar-set unisex stl.56      50:-



Polarn o pyret igen. Stl.68 50:- (Är inte så blekt som det ser ut på bilden)



Ugglebody från Ej sikke lej stl.68 50:- Liite färg avskavt från knappar i gren, annars jättefint skick.



Body med valpar och fåglar från Småfolk. Stl.74   30:-



Söt sommarsuit med sniglar (Po.p) stl.62 ser oanvänd ut!    50:-



Cheap monday-jeans stl.80 50:-



Helt ny Molo-fleece med lapp kvar, stl.80  200:-



Villervalla-klänning stl.74 som ny 50:-



Bodysuit från Småfolk, stl.62, jättefint skick!   50:-




Har ingen aning om hur många av er läsare som faktiskt kan vara intresserad av fina, begagnade barnkläder? Men det är väl värt ett försök, eller hur? :-). Kom gärna med bud! Priserna är ett förslag!

Tanken är att vi ska sälja av det mesta av våra babygrejor- vagn,bilbarnstol,babygym mm, så om det är nåt DU är ute efter- tveka inte att fråga mig!

Kommentera eller maila mig på [email protected]. Kläderna kan skickas!



Kram//E




josefine
2011-06-19 @ 21:28:21

Villervalla klänningen skulle jag vilja köpa till Felicia =)



Kram josefine

Elin
2011-06-19 @ 22:17:20
URL: http://elinpels.blogg.se/

Absolut, jag lägger undan den till dig!



Kram!

Ida
2011-06-21 @ 20:43:25
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Jag skulle gärna vilja kika på MoloFleecen o ev jeansen. Finns de kvar?

Krya på dig! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0