Torsdagen är igång!

 

Luttan med sina två små gryn. Tror faktiskt att jag skymtade en framtand i överkäken igår!


Idag vaknade vi tidigt. (Läs barnen då och sen väckte de mig ;-) ) Annars är 09.00 standard, men idag var vi uppe före åtta. Frukosten är avklarad och snart blir det en promenad. Känns som om regnet hänger i luften så vi får kvicka oss på...

Annars hoppas jag kunna få undan en del tvätt och städa inför helgen. Kanske kan jag få till bilder på barnens rum! Har kollat tillbaka i bloggen och jag är ju rätt kass på att uppdatera hur resultatet av vår renovering blir har jag märkt :-). Jobbar på det!

Kram//E



Ida
2011-07-28 @ 15:14:53
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Hej!

Hoppas ni klarade er undan regnet. Det gjorde inte vi ;)



Ja, ser fram emot bilderna på resultatet av renoveringen :)

Trevlig em & kväll // Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0