Rakt av!

Kapade en hel decimeter på längden hos frissan idag. Vilken befrielse!!! Nu är det uppklippta våderna i samma längd som det övriga håret och känns genast tjockare. Liiite trist kanske men jag provar ett tag. Ev en lugg vid nästa tillfälle som ska bokas in så snart som möjligt. Måste få ljusa slingor NU! Nöjd och glad som alltid när jag lämnar min frisör. Då känns håret som allra bäst :-).

Tre mamis och deras kottar kom på visit till lunchen (som fick bestå av en varsin semla...) KUL att ses! Nu ska jag stoppa i mig nåt lite mer stadigt så jag pallar jobbkvällen (Shit, om jag en gång ansett mig stresstålig är den egenskapen som bortblåst just nu!) Väntar hem F och sen bär det av! Kommer hem strax före 23 ikväll och sen åter upp för dagislämning. Blir trött bara vid tanken, men det är väl just det...Inte tänka så mkt bara göra så känns det lite lättare! Det kommer ju en dag när vardagen kommer se ut lite så...Men det dröjer, tack o lov!

Kram//E


Caroline
2011-01-26 @ 20:24:56
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vilket långt hår du måste haft innan! Håller med om att håret känns som bäst när det är nyklippt.:)



Semmellunch lät ju inte helt fel. Mums!



Kram kram

Lynn
2011-01-27 @ 22:41:48
URL: http://edvida.blogg.se/

Tack för en mysig fikastund, supergoda semlor, mums. Vet du om att favoritbutiken i Gimo galleria har 20% på allt till och med lördag. Kanske vi ska ta en liten sväng till Gimo? Edvin blir hemma på tisdag förresten så Arvid kan gärna hänga med om du vill.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0