Flow

Blank-is...

Oplogat...



...Och tydligen lite överplogat :-)



Vackra vyer...

Väglaget i promenadstråken här ute i mina hoods är inte de bästa för tillfället. Gårdagens tänkta långpromenad blev ganska kort, men ack så kämpig med balansövningar och bra flås i oplogade backar,haha. Vädret var ju iaf underbart och den isbeklädda fjärden så vacker! Men för min del får is och snö gärna börja smälta nu...Jag kan det här med vinter nu känns det som.

Vi har riktigt bra flow i barnens kvällsrutiner för tillfället och nu sussar kottarna gott. Jag ska fixa till "myset" nu och bara njuta av känslan jag bara får efter ett ordentligt konditionspass. Tack vare en jobbarkompis återupptäckte jag vaniljkesellan igår så nu ska det kalasas med frysta bär till Lets dance.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0