Dagens småttingar

Syrran, kolla in min nya skor!

Hopp-och-studs-tjej!

Skojigt mamma!

 


 

Vi har ett sovkrig med vår lilla sessa ikväll...Och hon har övertaget...Två slappa päron och en lycklig liten Frejalutt sitter parkerade i tv-soffan. Förmodar att nåt inte är riktigt som det ska för Luttan brukar inte krångla. Men inatt var det också bökigt! Kanske tänder på G eller nåt?

Själv är jag sådär galet trött ikväll igen...Glad att jag ändå kom iväg igår och körde balance+bodystep igår. Efteråt var kände jag mig piggare - the wonder of training!
Ska försöka komma isäng snart för imorgon får inget gå fel :-).
Lämna på dagis - Klipptid - mammabebisdate - jobba! En spännande dag väntar!


Kram//E


 

Caroline
2011-01-25 @ 23:24:47
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad lyckliga båda ser ut! Älskar hennes min på mittenbilden, hur söt som helst!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0