Valnöt/hemnes

Bild från tarkett.


Bild:Ikea

 

Inte många knop hos oss idag... Vi är superförkylda hela bunten! Freja har det jobbigast med ögon som kläggar igen. Så fort hon blir förkyld drabbas hon av det!

Vi iaf har kört upp lite grejor till huset, bl.a nya golvet i valnöt och hemnesbyrån. Nu är nästan allt inhandlat till sovrummet ( nytt fönster och lister fattas ) och det är bara arbetet som krävs. Det är då den där tiden behövs, som ständigt lyser med sin frånvaro när man har 2 små guldklimpar :-). Sen vore det inte helt fel om det kunde bli lite varmare! Vi kämpar med att hålla ca 10-15 grader i huset.

Imorgon har jag bestämt mig för att fylla de första flyttkartongerna! Hallen på övervåningen är nästintill tom på möbler och ikväll kom F:s jobbarkompis och hämtade vitrinskåpet som vi ville bli av med. Superbra! Mkt kläder som kan packas ner och flyttas över till huset redan nu.


Kram//E


Caroline
2011-02-19 @ 21:34:29
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Låter som ni kommer få det riktigt fint där! Hur lång tid har ni på er att flytta?



Kram

Elin
2011-02-20 @ 11:45:05
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Det ser ut att bli superfint, både golvet och byrån skulle jag också kunna tänka mig i ett sovrum! Hoppas ni också kryar på er, här är det också rinnande ögon och näsor :( tavlan var superenkel så den rekommenderar jag om man vill ha snabbt pyssel att göra :) kram Elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0