Badrum

 

Outar några bilder på badrummet som det ser ut just nu...I veckan kommer offerten och det ska bli spännande att se hur de räknat! Om vi ev. får välja bort nåt eller så...Vad jag förstår så är det bara räkna med att det kommer dra iväg. Men en ordentlig toalett med dusch, förvaring och handfatskommod behövs med en familj på fyra! Sen dom här spotarna i taket...Inte livsviktigt men rackarns snyggt!Stackars mamman får klara sig utan BADKAR till en början, det får bli senare på bottenvåningen. Jag älskar att kunna ta ett avkopplande bad!

I veckan kommer det bli lite rörelse i huset med bästa lillebror som ska riva kakel och elektrikern som ska börja jorda på övervåningen. Känns obeskrivligt bra! Just nu kalkylerar vi eluttag, lampknappar, taklampsuttag och dimmers. En massa småsaker som man aldrig bryr sig om annars känns plötsligt jätteviktiga...Val av lampknappar t.ex.!

Tänk vad lite bodypump kan göra! Som ny (och heeelt slut) och humöret är back on track. 20 kilosmålet på benlåten är nått och jag lyckades kämpa några fler armhävningar än sist. Nu har jag fyllt på med massor av kyckling. Kommer somna ovaggad om jag säger så!

Kram//E



Carro
2011-02-13 @ 21:41:16
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Du såg stark ut! Bra kämpat bruden! :O)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0