Tom.

Ny ljusstake från Ikea.



Redo för den kommande flyttstäden!



Usch den här dagen känns allt grått. Vet inte varför men alla har väl sina ups and downs....Lite tom inombords på nåt vis.
Den lilla gnistan som finns använder jag till att städa. Köket är snart klart och jag har tom börjat plocka undan sånt som ska packas ner i flyttlådor. Väldigt mkt som man klarar sig utan, typ alla olika kokböcker! Vi använder max 2-3 stycken tror jag, resterande recept tas från nätet. Vill försöka ha det lättstädat såhär sista tiden innan den stora flyttstäden.

Ikväll åker jag på bodypump och maxar ännu en gång. Senast blev det bara tunga vikter och lite fusk med tekniken. Träningsvärken har släppt helt först idag så nu tar jag upp fighten igen. Välsvarvade armar wanted!!!




Lynn
2011-02-13 @ 14:48:46
URL: http://edvida.blogg.se/

Vi syns på träningen!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0