SPETS!

 

Efter middagen åkte vi in till Östhammar för att fixa huskontrakt inför imorgon. Samtidigt hämtade jag ut ett paket med en klänning jag tänkt bära under mammabloggalan i maj! Var så spännande att se hur den såg ut på riktigt...Underbart tyg i rosa med spets! Dock inte riktigt hundra i modellen. Kommer att behöva ta fram symaskinen för att få den att sitta perfekt! Sy in, sy upp och...Phu, hoppas mamma vill hjälpa till...

Klänningen i helhet vill jag inte riktigt visa ännu, men spets kommer att bli ett genomgående tema, från håruppsättning till skor, har jag tänkt. Gissa då om jag grämer mig över de sötaste spetsklackarna jag provade på julrean, men INTE köpte. Nåja än har jag tid att jaga efter ett par liknande...Och jag har ju även bloggat om de jag tänkt använda. Vi får se vad det blir tillslut!

Kram//E
Cilla
2011-02-16 @ 20:05:18
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Åh vad kul med klänning! Det lilla man ser ser underbart ut! Måste börja leta jag med.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0