Energin...


På inköpslistan...Bild:Åhléns.



....Är inte på topp direkt, men så är det väl när man är förkyld. Jag ser ut som Freja nu, med ett knallrött öga som rinner och kliar...Barnens näsor är som öppna kranar! Men i magen har jag en bra känsla. Snälla syster har vaktat Arvid och Freja så att jag och F hunnit göra nästintill allt uderarbete klart i sovrummet! Bara spacklet som ska slipas sen blir det tapetsering!!!

Ska lägga Freja och ta ett BAD, hela jag är dränkt i slipdamm känns det som...Killarna är och handlar och till kvällen blir det så lugnt som möjligt med mys och Solsidan. Imorgon kan vi nog hinna lite till eftersom all träning är inställd för den här sjuka mamman. Positivt om man vill se det så!
Vi (läs jag..) är helt på det klara vilket kakel det ska bli i badrummet! Från stora vita har jag nu fastnat helt och hållet för lite mindre, rektangulära plattor. Vita och matta ska de vara. Så himla fint!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0