Nike

Ny träningsoutfit 300 pix!

Igår svängde vi förbi Barkarby outlet och jag hann springa in en snabbis på Nikes butik. Jag är ett stort fan av Nikes träningskläder så självklart passade jag på att shoppa på mig lite nytt! Min träningsgarderob behöver alltid fyllas på men nu när jag börjat köra pass efter mammaledigheten märks det extra tydligt. Sportbh:ar är uttöjda av mjölktunga boobisar och byxor ska vi inte ens gå in på...
Dessa snyggingar invigs redan imorgonkväll när jag leder bodystep! Borde repetera passet just nu men orken är lika med noll. Jag får ta tag i det imorgon istället!


Kram//E




Karin
2011-08-15 @ 20:47:16

Jättekul pass! kul att det var du som ledde passet när jag för en gångs skull åkte och träna i östhammar :)

Elin
2011-08-16 @ 08:37:58
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack snälla du!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0