Äta borta

Freja i sin fina pyjamas (Ettårspresent).


Min kära syster är hemma på besök innan hon börjar plugga till sjukgymnast (Stolt sorasyster, ja!!) i Lund. Nu ringer hon och bjuder på middag ikväll! Så himla skönt att slippa laga middag nån gång ibland, det är nåt jag kan tycka är sjukt trist...
Vi brukar turas om att bjuda på mat med en annan familj och det är verkligen ett enkelt sätt att avlasta varandra. Inte så jobbigt att göra några portioner extra när man ändå gör mat, men underbart skönt för den som blir bjuden :-). Rekommenderas!

Kram//E


Elin
2011-08-18 @ 20:37:53
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Älskar den där pyjamasen, så himla fin!! Ja visst är det skönt att slippa laga mat ibland, jag håller fullständigt med! VI brukar ha söndagsmiddag med min bror och hans tjej, så varannan söndag blir man bjuden, och varannan är det riktigt kul att hitta på något kul att bjuda på, mycket roligare att laga mat när man får gäster :) Låter som en kul helg med shoppingresa, hoppas du hittar mycket fint till dig själv! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0