Vardag

Trötter

Lika grått väder idag men nästan all snö har regnat/smält bort under helgen och äntligen har vi gräsmattan framme! Jag har lastat bilen full med vårt gamla köksgolv och ska snart packa in barnen för att åka till tippen.
När F kommer hem ska jag ut och springa och sen åker F och fixar i huset (bilder kommer!).
Saknar gruppträningen men eftersom all tid behövs till huset får jag ta tillvara på träning hemma, såsom löpning och styrka med kroppen.
18 dagar kvar tills flyttlasset går...

Kram//E


Caroline
2011-04-04 @ 17:10:20
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Visst är det härligt att se gräsmattan igen?! Snön har verkligen försvunnit under helgen märkte jag.



Ska bli kul med bilder från huset! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0