Uteträning

Träning i strålande solsken idag!

Dagsform...

 

 

När jag kört in Arvid till dagis blev det powerwalk med Freja i vagnen. Hon somnade på en gång och när vi kom hem körde jag ben, axlar, bröst och magträning på altanen. Skönt att träna utomhus! Jag har fått låna ett par hantlar av Systra som kom väl till pass idag. Framför allt axlarna har fått sig en ordentlig omgång :-).

Freja och jag har ätit lunch och nu ska jag njuta av solen på ett lite lugnare sätt. Kaffe, vatten, frukt och lite bra läsning!

TACK för era peppande kommentarer!♥

Kram//E





Karolina
2011-04-19 @ 16:53:12
URL: http://kcrazy.blogg.se/

Satt och kollade runt i din blogg och insåg att din Freja och min Isak är precis lika gamla, födda 30/6 2010! Måste säga gud va fit du är! Själv har jag precis börjat springa igen och har fortfarande 8,5kg kvar efter graviditeten! Tränar du mycket?

Kram

Nadja
2011-04-20 @ 15:52:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Heja du! Vad härligt att få träna utomhus, det skulle jag med vilja göra. Men de får bli gymmet ikväll ;-) Får se om jag är lika stark som jag ser ut? hihi






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0