Fredagsgöra

En liten man som hinner med mkt när mamman "tittar bort". Här har han fixat sig ett rån med ett härligt lager smör på :-). Jo, jag fick rycka in och hjälpa honom lite.

Helgen är här och vi packar, flyttar och städar. Äntligen känns det som det faktiskt börjar hända saker. Det märks liksom att det minskar med grejer! Jag har plockat ner alla gardiner och när som helst, när jag får energin som krävs, ska jag ta tag i fönsterputsningen. Kul...

F har kört tre vändor till sopstationen uppe från huset och kanske blir det något litet lass från oss också. Jag är sugen på att köra upp sängbord och sänggavel till huset nu när vi hyrt släp. Vi får se vad tiden räcker till!

Klockan 17.00 hoppas jag kunna komma ifrån för BODYSTEP. Behöver tänka på nåt annat och svettas ut lite frustration tror jag ;-). Meen kanske borde jag vila mig i form inför morgondagens syskonkamp???



Kram//E






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0