Cognac!

 


Slänger in några bilder på shoppingen från igår. Är helt kär i min nya cognacfärgade jacka och den söta tunikan från H&M känns perfekt till sommaren. Jag hade plockat på mig en hög med barnkläder men fick vända vid kassan då kön var alldeles för lång och vi hade en tid att passa...Typiskt!

Jag har börjat organisera våra garderober i huset under kvällen. Tror vi ska kolla efter någon typ av klädskåp till kottarnas rum för det är mkt som ska få plats. Den nya Hemnesyrån var iaf ett bra köp för den slukar en hel del!

En ny vecka väntar med påsk och flytt för vår del! Blandade känslor för vi har verkligen trivts i vårt nuvarande hus...Men läget, precis brevid landsvägen, plus den 1,5 m djupa poolen gör att det inte är det mest barnvänliga
stället precis. Då är det nya läget hundra gånger bättre för en barnfamilj som oss!


Jaha, och så ska man tydligen fiska efter röster också,haha. Så om DU vill får du gärna klicka HÄR (mammabloggalan)och rösta på mig i kategori 3 så blir jag jätteglad! :-)


Kram//E


ida-maria, mamma till Lykka
2011-04-18 @ 12:24:26
URL: http://skolfux.wordpress.com

Tunikan är jättefin! Jag måste nog spana in kollektionen jag med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0