Awake

Glömt vart jag hittat bilden...Snygg toa!

Det blev sent igår, men shit vilket bra flyt vi hade. Jag lyckades rensa ur skrubben HELT och nu kan vi börja flytta kartonger hemifrån. F har gjort fönsterbrädan och fått den på plats, den ska vitmålas härnäst. Pappa kom och gick en promenad med Freja och sen diskuterade vi fram och tillbaka hur vi skulle placera toa,dusch och handfat i badrummet. Det är ju väldigt litet så det finns inte så många valmöjligheter. Ändå trängdes vi nog därinne drygt en kvart och flyttade runt en "testtoastol", mätte handfatsdjup och kände av duschkänslan i de olika hörnen. Tillslut enades vi och snart ska jag bege mig upp och kolla läget. Hoppas hoppas att det blir bra!!! (Ja änsålänge är det ju bara avlopps och vattenrör som ska dras men sen finns liksom ingen återvändo. Då är möbleringen spikad!)

Nu ska jag väcka min skönsovande bebis och göra oss iordning för lekträff. Sen har jag ett paket att hämta :-).

Kram//E






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0