Award!

Å vad kul, jag har fått en AWARD!!! Tack gulliga Johanna med bloggen Kärleksalle´n!


"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"

Jag har alldeles för många favvobilder...Just nu är det nog dessa 2!

3 saker som ligger mig varmt om hjärtat...

1

Självklart min älskade familj! Jag känner mig alltid älskad och trygg i deras närvaro. Så värdefullt!

2

Träning av alla de slag! Det har funnits med sen tidig ålder då jag började med voltige. Nu är det gruppträning jag brinner mest för vilket även är en del av mitt arbete!

3

Jag älskar inredning! Just nu sker det med små medel men jag har stora planer och lägger ner mkt tid på hur jag vill ha det. Viktigt!

Skickar vidare denna award till 5 härliga brudar som jag har följt ett tag nu...

Carro

Emma

Jennyn

Cilla

Ida


...Sådärja tror allt blev rätt nu...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0