Som bär?




Just nu får vi många kommentarer om hur lika Arvid och Freja är. Och visst har de många gemensamma drag! (Inte så konstigt, de är ju syskon!)
Bilderna ovan är ett exempel där de påminner om varann tycker jag. Arvid var dock nära året på bilden medan Freja bara är 3 månader.

Men vem liknar de mest av mig och F?? Arvid är lik pappan säger de flesta. Eller min lillebror! Freja har inte fått några likhetsstämplar ännu...Förutom farmors kinder förstås! Men visst har hon min haka iaf? :-)

Kram//E
Katrin
2010-10-09 @ 22:47:29

Ja du vet ju att jag tycker Arvid är kusligt lik Erik och det håller jag fast vid! Men Freja däremot känns svårt att säga, hon är lik Arvid så klart men hon har nog din haka och jag tror hon har dina ögon. Men självklart farmors kinder ;-) He he!! Eller inte!

Cilla
2010-10-10 @ 11:58:34
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Jag tycker Freja är jättelik sin pappa. Jag har ju bara sett honom på kort men från det tycker jag att hon är pappa upp i dan!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0