Gnällspik


Att lyssna på folk som gnäller över olika åkommer är nog bland det drygaste...Men nu måste jag få gnälla av mig lite!
Snart har jag varit förkyld i 12 dagar. Vi snackar ingen vanlig fökylning a`la lite host och snuva, nejnej jag har aldrig varit med om värre förkylning! Tycker jag provat alla möjliga huskurer blandat med vila,vila och åter vila. Men idag kan jag konstatera att läget i stort är oförändrat! Jag kan iof prata nu men det tär på psyket att vara sängliggande såhär länge utan att känna att det vänder...
Nog gnällt nu. Någon gång MÅSTE det ju vända helt enkelt. Gärna väldigt snart! :-)

På tal om gnäll så fick jag en så rolig sak av min mamma för ett tag sen! Måste visa er senare!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0