Sol ute,sol inne!

Ett givande möte med mäklaren är avklarat! Shit vad spännande det kommer bli när det är dags...Kommer ligga sömnlös!!! Men vi avvaktar till våren då vi kan öppna upp vårt poolområde. Det är inte alla hus som har en 8*4 meters vedeldad pool på tomten, och den gör sig såklart bäst sommartid :-)

 

Ibland känns det lite läskigt att vi faktiskt ska flytta. Vi har bara bott i vårt hus i dryga tre år men det finns redan nu så mkt minnen i väggarna. När vi flyttade in i juli -07 var jag gravid, utan att vi visste om det...Det var liksom i det här huset vi blev en familj! Vi har verkligen varit lyckliga här!

Vårt kommande boende är ett stort projekt och nu planerar vi inte VAD som ska göras utan i vilken ordning...ALLT behöver alltså renoveras!!!...Nej förresten. Taket är faktiskt nytt!

Det är inget litet hus heller så vi kommer ha att göra. Men vi ser självklart fram emot flytten! Vilket tillfälle att själva kunna utforma varje rum/husdel som VI vill har det. Jag får fjärilar i magen bara vid tanken!

Prio ett är ett badrum på övervåningen...Sedan kommer favoritprojektet - köket!

Hoppas ni vill följa med och se hur allt går...Tips och råd från er som varit i samma sits mottages gärna!

 

Till sist, trevlig helg!!!                            Obs, bilden är en liten pik till min kollega C, puss på dig! ;-)

Kram//E
Carro
2010-11-05 @ 18:12:47
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Hi,hi! vad söt hon är ;O)

Lynn
2010-11-05 @ 20:51:48
URL: http://edvida.blogg.se/

Hejsan!

Kolla in kidzmarket.se! Har du lust att hänga på?

Jag vill åka även om det är mycket att fixa till på söndagen så vill jag dit en liten sväng :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0