En tidig morgon...

...Och koll av bebismagen på förlossningen...Det började igårkväll med att jag fick värk i nedre delen av magen och den enda värk jag kunde jämföra det med var värkarbetet i början på förlossningen med Arvid.
Shit! Bebis får inte komma såhär tidigt! Jag lyckades somna men vid tretiden ringde vaknade jag med samma molande värk och då ringde jag förlossningen. Vi skulle komma in för säkerhets skull...
Tur att mamma kunde komma förbi och passa A!

Väl framme ( kl.05.00) fick jag ligga med ctg för att kolla av läget, och sammandragningarna syntes tydligt även om jag inte kunde koppla ihop dem med värken längre...Det molade hela tiden!
De undersökte med ultraljud för att försäkra sig om att livmodern inte öppnat sig och det hade den tack och lov inte! Molvärken berodde väl på något annat då...Kanske fogar eller rejäl växtvärk, men som tur var inga riktiga förvärkar. Skruttan låg iaf med huvud nedåt och så kan hon få stanna tycker jag :-)
Vilken morgon!!!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0