Mysdag

Mysigaste Arvid kollar Musse!

I detta tråkiga väder stannar man helst inomhus...Vi har varit inne hela dagen. Sånär som på en handlingsresa och grillningen som F stod för (och en snabbis på bakluckan för mig!). Ganska mysigt ändå. Bara ligga på soffan medan regnet öser ner. Vi har verkligen tagit det lugnt och jag tror det behövdes!

Vi har ätit en kalasmiddag med en massa grillat och nu mina obligatoriska jordgubbar med vispgrädde :-). Skönt att gå isäng proppmätt! Men innan det ska jag klippa F. Vi har även pysslat med att gipsa bissemagen, vilket var lite pilligt...Men jag tror det blev bra! Lite justeringar såsom att lägga på lite xtra gips vid kanterna kvarstår.
Imorgon blir det kalas hos kusin Ebbe fom fyller 6 år. "Åka Edda, Bebbe, Nonja!" som Kotte tjatar om titt som tätt :-) så han kommer bli glad!

Kram//E
Anonym
2010-06-13 @ 09:38:54

Gipsa magen..nu vart jag jätte nyfiken! Vad har man det till? tavla? :)

Anonym
2010-06-13 @ 21:14:33

Ja,tex som tavla. Vi har tänkt hänga upp den på väggen som ett fint minne :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0