Amning och sömn

Nyduschad mamma och tumsnuttande Freja♥

Storebror undersöker lilla lilla bissehanden♥Mina finaste sötnosar!

Äntligen kunde jag sova ikapp lite och nu känner jag mig riktigt pigg! Tror jag sovit sammanlagt 3 timmar sedan förlossningen men inatt kunde jag slappna av och Freja var inte fullt så snuttig som natten innan. Den sömnen behövdes kan jag lova :-).

Arvid är världens mysigaste storebror och vill ha full koll på var lillsyrran "bissen" är. Nu har han däckat i soffan efter att ha åkt "klipparn" men pappa. Jag ska försöka få liv i sjusovarn så hon får lite snutt, mjölken har börjat rinna till ordentligt och med mina mjölkmängder behöver jag bli av med lite...Vill inte råka ut för mjölkstockning som sist!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0