Mohaha!

Pinsamma bilder från förra sommaren...Men en liten morot för mig att komma i samma form igen! Just nu känns det lite motigt. Graviditeten har satt sina spår och det tar ett tag innan höfter och mage "hittar tillbaka" till normalbredd :-). Men jag har lovat mig själv...Denna gång ska fogarna få vila ordentligt! Efter Arvid körde jag igång med min vanliga gamla träning efter 6 veckor. det var löpning och step (och typ tredubbla sporttoppar,haha). Men nu känns fogarna fortfarande och jag ska försöka hålla mig liite längre ifrån hopp och studs. Men hey, promenader med TVÅ bebbar i syskonvagnen är faktiskt tungt och lagom träning för mig änsålänge. Och amningen gör ju underverk med gravidkilona. Har nu 5 kg kvar till startvikten. Längtar så till hösten och terminsstarten av gruppträningen! Full fokus på MIN träning. Det kommer bli lyxigt!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0